tirsdag, desember 10, 2013

It`s Christmastime…

 
 
 
Jeg er vel i overkant glad i juletiden og selv om jeg lover meg selv hvert år at den skal bli rolig og avslappende, så blir den ikke det.
Ikke fordi jeg stresser med å kjøpe julegaver og vaske og pynte hus...
Neida, det tar jeg med knusende ro.
 
Det er fordi jeg vil bli ferdig med så mye jobb som overhode mulig,
slik at jeg, som lærer på videregående, kan nyte juleferien, uten å ha rettebunker som
ligger og skuler på meg.....
 
Dessuten går jeg jo på Master og skal skrive både intervjuguide og gjennomføre
noen intervjuer før juleferien....
Mye kjekkere å sitte med transkribering i juleferien!
Altså, jeg mener det....!!
 
Ønsker dere god juleforberedelsestid og ta dere tid
til å være sammen med dem dere er glad i
og til å tenke på dem som ikke har en familie å være sammen med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...