søndag, mai 12, 2013

Hva gjør man når blogglysten er borte-borte-borte??


Turen til Frankrike gikk kjempebra og elevene våre oppførte seg helt eksemplarisk. 
Etterarbeidet har vært mye, men nå er det også ferdig. 

Det er rart hvordan noe forandrer seg mens andre ting blir det samme. 
For litt over 7 år siden fikk jeg jobb som lærer på det jeg tenkte da var verdens 
beste og mest proffesjonelle sted. Det var det i mange, mange år og på mange måter er det det fremdeles. 
Jeg trodde jeg aldri skulle ønske å arbeidet ved en annen arbeidsplass. 
Mine arbeidskollegaer på min egen avdeling og "stor"avdelingen er fremdeles helt fantastiske og har lært meg både det å være en god lærer, profesjonell lærer, god omsorgsperson for elevene, medarbeider, profesjonell arbeidstaker og mye mye mer. 
Nå har lysten vært der en god stund og lysten er gått over til å være en mer aktiv tilstand ved å se seg om etter noe annet. Jeg er over 40 år og tenker at dersom jeg skal utvikle meg selv, utfordre meg selv, utvide horisontene mine så er tiden inne nå. Jeg kan prøve meg 1 år eller 2 og så kanskje komme tilbake til der jeg er nå. Vi får se hvordan det går. 

Når det gjelder bloggen her så er lysten til å skrive og oppdatere forsvinnende liten. 
Det blir bare plikt og en "kjapp en", når jeg legger inn innlegg. 
Derfor så legger jeg bloggen ned på ubestemt tid. 
Jeg sletter den ikke, og den vil være på nett en stund fremover, men så vil den nok forvinne helt. 

Tusen takk til dere som har lest det jeg har skrevet. 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...