tirsdag, mars 12, 2013

V I K I N G S - Ny serie




Jeg er spesielt glad i serier. 
Helst må det være historiske, fantasy eller sciense fiction
(sikkert noen andre kategorier også som jeg ikke kommer på nå).

Nå har jeg fått meg konto på HBO Nordic så nå kan jeg se favorittseriene mine 
uten å måtte vente eller laste ned. 

Nå er det begynt en ny serie; VIKINGS
Spennede, fasinerende og MASSE deilige, store, kraftige, muskuløse vikingmenn!!
Det er også flotte, sterke, vakre vikingkvinner. 

Travis Fimmel er den fengslende vikingen (eh.. egentlig australier) som spiller
hovedrollen. Han kan du lese om/ se på HER
Det er mange andre nye, ukjente skuespillere med. 

Se traileren under her, nye episoder på HBO her mandag. 



Flere andre serier jeg venter på er 
Game of Thrones sesong 3 som begynner 1 april 2013
og 
The One And Only True Blood sesong 6 som begynner i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...