torsdag, mars 21, 2013

Det gledes....


Litt over 1 uke til Sesong 3 av Game of Thrones, 
Jeg gleder meg. 
Jeg skal sitte sent mandag kveld, på hotellrommet i Bordeaux,
ta frem pc`en og se en flunkende ny episode i en flunkende ny sesong 
av denne fantastiske serien. 

Ellers er forberedelser til ny Frankriketur i sluttspurten. 
Herremoses så mye jeg har å gjøre nå på jobb. 
Alt skal være ferdig til i morgen. Da er det påskeferie. 
Påskeaften kl 06.20 går flyet sørover og da 
er det 1 uke med elever og medlærer. 
Det vil si at jeg må ha alt i  orden til uken jeg skal være 
borte og i tillegg ha forberedt meg til uken jeg kommer tilbake. 
Godt jeg trives og blir mer gira av å ha mye å gjøre.
Hvis du har lyst å lese om prosjektet og følge oss og elevene der nede 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...