tirsdag, februar 05, 2013

Avansert undertøy


Jeg så på Victoria Secret sitt årlige undertøysshow i går. 
Ååå så flotte modeller (veldig tynne) og masse fasinerende flotte og 
absolutt-ikke-til-hverdagsbruk-undertøy.
BH-en til venstre her, koster for eksempel 2,5 millioner dollars!!!
Oh, my GOD!!

Influensaen er kommet i hus og det er ikke bra, 
kan jeg bekrefte. Våknet med nesten 40 i feber lørdag morgen, 
og har siden vært kjempedårlig. I dag har kvalme kommet i tillegg
så nå er sykdomsbildet fullkomment. 

Vet ikke hvordan jeg skal løse denne uken, 
den var i utgangspunktet fullpakket til randen 
med både jobb, prosjekt og skole...
Vi får se hvordan den ender....

God bedring til meg selv
og God uke til dere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...