torsdag, januar 17, 2013

Hårfiiiin i 2012...


Høsten 2011 klippet jeg meg kjempekort. 
Har ikke klart å få en godt bilde av det, men 
jeg hadde det gutta her kaller for "Stockholm"-sveis...
Maskinkort på sidene og bak, og Elvis på toppen...
Kjempekult og gøy men krevende styling. 
Jeg trives veldig godt med kort hår, men jeg liker 
bedre håret uten voks og spray og at det tar lang tid å ordne...

Derfor har 2012 blitt enda et år der jeg sparte på håret... 
og med mange snodige frisyre-varianter.
De som kjenner meg er vant til kort-langt-kort-langt....
Så nå er jeg snart nede på skuldrene igjen... 
Håret vokser fort, heldigvis.

Vi får se hvor langt det blir i 2013.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...