søndag, desember 02, 2012

1 søndag i advent.

 
Desember er den måneden i året som har mest tradisjoner som betyr mye for meg,
og det liker jeg. I årene som har gått har det blitt nesten annenhvert år med stress og
ro. I år satser jeg på at det blir ro og fred, siden fjorårets desember gikk med til
salg av hus og flytting til nytt med en mann som var alvorlig syk.
Nå er alle friske (nåja….) og det eneste som stresser er å få gavene i hus…..
 
DSC07107
 
I dag har alle barna (minus 1) og skjønneste barnebarnet vært på middag og
sydenboerne, mine svigerforeldre, kom på kaffe.
Gullet her har holdt show for oss i dag, både ute i snøen og inne i stua…
 
Grytidlig i morgen setter jeg meg på flyet til Oslo og årets siste samling
på Kjeller, Lillestrøm.
Det betyr også at det nærmer seg innlevering med stormskritt.
 
DSC07135
 
Ha en fin uke!!

1 kommentar:

  1. Heisann :o)

    Håper du får nyte adventstiden med dine maksimalt og lykke til med innlevering :o)

    Nydelig liten nisseunge :o)

    Klem!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...