lørdag, november 10, 2012

007- Skyfall

 
Enda en pen mann på bloggen min.
Ikke vær redd, Hærføreren har ikke noe i mot at jeg sikler
etter pene menn på lerretet.. Han gjør det selv etter pene damer.
 
Jeg har ikke brydd meg om James Bond-filmene før, men nå liker jeg de VELDIG godt!!
Dette er hovedgrunnen:
 
daniel_craig_97
 
Daniel_Craign1920
 
Vi var på kino med Lillegutt og så den nye James Bond-filmen, Skyfall i dag.
Alle 3 likte den veldig godt, av ulike grunner.
Etterpå var vi i byen og storkoste oss. Lillegutt fikk bestemme og det er
altfor leeenge siden vi koste oss sammen helt på hans premisser.
 
Har du hørt ADELE synge soundtracket “SKYFALL”?
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...