onsdag, oktober 31, 2012

Buhuuuu!!!

 
Jajajaja…. det derre Halloween-styret….
Jeg klarte å holde det unna ganske lenge, men helt på tampen i kveld,
da jeg var for å handle, måtte jeg kjøpe et lite søtt gresskar til gullgutten min.
Gullet stod helt sent i kveld og kuttet for å gjøre det pent.
Han fikk til en ganske så snerten “Scarface-pumpkin”
 
Vi har hatt ganske så stor pågang på døren her med skremmende,
ufyselige unger som skriker “knask eller knep”!!
Jeg fikk Lillegutt til å gå ut i døren og si “beklager, vi feirer ikke Halloween!!”
To sekunder senere ringte det på døren igjen…. ingen av oss forstod at det var knepet….
Hehe…. så dumme er vi, altså…..
 
DSC00641
 
Her er bilder vi tok på Halloween i 2010.
Vi sminket oss og kledde oss ut og dro på nattsafari på Akvariet i Bergen.
 
Halloween

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...