torsdag, juni 21, 2012

Hei, hei F E R I E II

 
Jeg ser jeg har publisert det forrige innlegget mitt 11 min over
midnatt og dermed så blir det kluss i tidsregningen når
datoen på innlegget er torsdag 21 juni og jeg har skrevet at
vi reiser i morgen…..
For vi reiser nemlig i DAG!!
 
Så den kjekke, positive, nydelige “vaskedamen” på bildet passer
så fint i dag. Jeg skal vaske hus og gjøre det klart for at vi
skal være borte og det gjør jeg med glede for et
feriemotiv (ellers er det hat"!!)
 
303314_10152068665775413_1177425579_n
 
Kofferten er nesten ferdigpakket.
Eller skal jeg si koffertene, for jeg har jo også styrt med
både Lillegutt og Hærføreren sine……
Espadrillos og solhatt, bøker og bikini….
Morgenteperaturen dit vi skal er i morges kl 08
32 grader….
OH, JOY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...