torsdag, mai 24, 2012

Rettevegring...

Jeg sitter her og skal lage prøve i Fordøyelsen til i morgen…
Jeg har hatt mye tull med lagring av dokumenter det siste året,
og det er så demotiverende å vite at et sted så burde det eksistere
både en stor og lang power point  om Fordøyelsen, Bukspyttkjertelen og Diabetes
og en fin og god prøve i emnet, laget av meg.
I tillegg har vi hatt verdens nydeligste vær i de siste dagene
og da er det ikke lett å sitte inne med en bunke med oppgaver
som skal rettes, samt å vite at det kommer en ny en i morgen.
(jeg håper ikke på stygt vær altså!!)
I dag har vi vært to klasser med utrolig flotte, rolige og
positive elever på kanotur. Det er en gave å få være
lærer til slike klasser og på slike dager som i dag.
Det å få være ute i naturen en hel dag og samtidig vite og
høre at elever lærer så mye av å være praktisk og i bevegelse,
gjør at jeg setter så utrolig pris på jobben min.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...