mandag, mai 28, 2012

En nydelig dag


Hellig Lykke & Hærføreren i sin fineste stas…
 
Været viste seg fra sin beste side på
lørdag da vi var i bryllup.
Brudeparet var så vakre og vielsen var helt
utenom det vanlige.
En ute-vielse var en ny og flott opplevelse.
 
DSC06183
 
Tenk at vi glemte å ta bilde av hele familien “Hellig Lykke”
Vel vi skal i nytt bryllup om 2 måneder og da skal
vi ta bilde sammen alle 6.
Her er noen fine bilder jeg tok av barna våre:
 
DSC06046 - Kopi
 
DSC06055
 
DSC06061
 
DSC06068
 
PS:
Ny kunnskap har kommet meg for øre,
og siden bloggen heter det mitt døpenavn
har opprinnelse fra, skal jeg heretter
kalle Hulemannen ikke lenger for Hulemannen.
Det er HÆRFØREREN!

1 kommentar:

  1. sååå fin som du var - ja hele familien foresten - men spesielt du!!!! Hærlig må det ha vært å kunne ha utevielse på en slik fantastisk dag!!!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...