mandag, mars 05, 2012

Små detaljer

Litt og litt kommer ting på plass.
Fin sammensetning?
Min søte lille trehjulsykkel fra en svunnen tid
og en amunisjonsboks fra krigen(??)
(ihvertfall fra forsvaret)
 
DSC05774 DSC05775
 
Jeg har vært så heldig å arve mye fint fra besteforeldrene mine.
Å mikse hvitt, tre og nye ting, syns jeg er interessant og morsomt.
Ikke så fin benkeplate på disse.
 
DSC05776 DSC05777
 
Hulemannen har arvet sjenk og skap fra sin bestemor.
Det skal vi absolutt male hvitt til slutt.
Sommeren må bare komme slik at vi kan stå i garasjen
(ja… og så må den bli tom. For nå er det stappa!!)
 
DSC05780
 
Enda en kjempetøff trekasse fra forsvaret.
-tror det har vært signal”greier” oppi.
 
Selv om det er deilig å “bare” ha ett hus,
så er det jammen mye som skal på plass.
Litt og litt så kommer det seg.
 
Ha en fin uke :-)

1 kommentar:

  1. Spennende med nytt hus .. og med alt det flotte dere har arvet/fått .. :o)

    En sånn type sjenk har jeg også arvet etter min mormor og morfar - den skulle egentlig bli hvit .. men enda er den i sin opprinnelige brunfarge. Gjør ikke så mye da jeg har mange andre møbler i brun-toner. Men en dag .. så kanskje .. :o)

    Kos dere med å få alt på plass og nyt våren som sniker seg innpå oss i disse dager.

    Klem!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...