lørdag, mars 31, 2012

Påskekos…

 
Deilig med påskeferie, må jeg si.
Jeg har startet min ferie men en tøff og hard
kondisjonsøkt i morges (min dovne kondis holdt på å dø).
Det er deilig etterpå men jeg hadde lyst å kvele både den
ene og den andre midt under timen.
Det er så irriterende å se spretne, spreke damer som
hopper opp og ned og smiler som bare det….
Mens mine bein og armer føles som bly og
ansiktet mitt er superalvorlig i superkonsentrasjon
for både å klare å gjennomføre og å ikke smeise til noen…
 
Etterpå løp jeg jeg i dusjen (sikkert rekord når jeg klarte det på 10 min)
og løp ut i bilen igjen.
Jeg har nemlig fått et gavekort til 40 års dagen min
av 3 vakre, kloke, snille og intellegente jenter;
nemlig døtrene mine.
Så i dag hadde jeg avtale på Marianns hudpleie
til aromaterapi i 1 time…
Aaaaaa, det var fantastisk og jeg anbefaler
ALLE å få seg en slik time en gang i
halvåret. Utrolig deilig.
 
paskekylling
 
Jeg har også klart å fikse litt vårblomster til pottene ute.
 
Resten av dagen har jeg brukt til å rydde huset, pynte med
litt påskepynt og bare nyte at ingen andre er i huset.
 
Ja og forresten….. vi har sol her i dag….
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...