lørdag, mars 17, 2012

Au revoir Norvège - Bonjour France!!

 
I dag er reisedag og kofferten er pakket.
Jeg har sett på værmeldingen og det er tydelig at
det IKKE blir like varmt som det var forrige gang jeg
var der nede (ca 30 grader hver dag)….
Men selv om det er noen dråper regn på utsiktene så
tror jeg ikke på det… (krampaktig!!)
 
Dagene skal tilbringes med damen på bildet som jeg samarbeider med.
Hun har bidratt helt fantastisk mye for å få praksisen til elevene mine på plass.
Jeg skal være sammen med henne og jeg skal følge opp elevene mine
mens de er i praksis på barneskole.
 
Ellers skal jeg gå tur, lese bok, gå på kafè, skrive brev,
spise middag ute, skrive blogg og sikkert en del mer
(les: forhåpentligvis litt retting på sene kvelder)
 
Kos dere hele uken,
det skal jeg.
PS:
Følg gjerne med Læreren og elevenes
blogg fra Leonardo da Vinci – prosjektet
 



1 kommentar:

  1. KOS deg - i dag var det meldt regn her og det er strålende sol - dog med noen skyer, men alikevel!!
    Vesla og jeg kjørte forbi en brud å vei inn til sin egen brudefest - rødhåret, ikke akkurat sylslank MEN uttrolig vakker i sin drømmekjole - tenker nok hun var glad for solen i stedet for regn i dag jeg - og slik blir jeg litt rørt av jeg - så velsa og jeg vi stoppet opp bilen og vinket!!
    Vesla lurte på hvorfor vi hadde vinket etterpå;-) Som jeg sa JEG ble glad for å se henne og når man er glad og har lyst til å vise det til andre - kan man uttrykke det bla ved å vinke, sa jeg...
    Ha en strålende tur!!! og jeg er helt sikker på at du kommer til å ha med deg mange nye fregner om du så ikke tar av deg og går i bikini;-)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...