onsdag, mars 14, 2012

3 dager til tur

 
Nå er det bare 3 dager til en ny tur til
Bordeaux.
Det er mye å gjøre og  mye og ordne
og så har tilfeldigvis spysyken kommet på
besøk her i huset.
I dag er det jeg og Lillegutt som ligger flat,
mens Hulemannen og jentene hadde det gående
henholdsvis rett før helgen og i helgen.
 
IMG_0998
 
Jeg var skikkelig dårlig i går,
men akkurat i dag føles det ikke så gale.
Kanskje jeg er heldig og er klar til
racerfart i morgen igjen.
 
IMG_1010
 
Hvis du er nysgjerrig på turen og hvordan det går
så har jeg laget en blogg
hvor elevene mine
skal skrive i de 3 ukene de er nede i Frankrike.
Jeg skal være der nede med dem i 1 uke
og så skal de være alene igjen i 2 uker.
Vi gleder oss alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...