tirsdag, februar 14, 2012

Til deg..

 
Vi feirer ikke Valentinsdagen, vi kjære.
Den er så amerikansk, og her i vårt lille land
er den stelt i stand av handelsstanden, mener vi.
Vi prøver heller å feire bryllupsdagen vår, vi…
Når vi har tid, overskudd og mulighet.
 
Men i dag vil jeg likevel si:
Gratulerer med dagen, kjære.
Du er livsnødvendig for meg og
jeg elsker deg herfra til evigheten.
 
Når jeg er lei og trist, trøster du meg slik ingen andre klarer
Når jeg er tankefull og grubler, stiller du spørsmål og snakker
Når jeg er full av forakt for meg selv, viser du meg alle sidene du elsker
og får meg til å elske meg selv litt igjen.
 
Vi ler, vi leker, vi tuller og vi elsker…..
Sammen med deg er jeg meg…..
 
tumblr_l1tznnqTAA1qbjv59o1_500_large

3 kommentarer:

  1. Nydelig .. :o)

    Feirer ikke Valentine jeg heller .. men synes det er helt greit å ønske andre en god Valentindag :o)

    Happy Valentine - klemmer!

    SvarSlett
  2. vi feirer ikke valentins dagen vi heller egentlig, men jeg syns det er en fin påminnelse om at livet ikke bare er hverdager og morsomt er det når jeg klarer å overaske mannen og glede han ordentlig!!

    SvarSlett
  3. heeei jeg bor jo i varmere strøk, jeg gjør det - men jeg er helt sikker på at jeg ikke har på meg noe mindre klær enn deg om dagen!!! Uggs - ull fra ytterst til innerst og dunjakka!!! Akkurat nå sitter jeg på flyet hjem og syns det er litt kaldt her og;-) Ha en fin fin helg!!!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...