torsdag, februar 23, 2012

Noe å se frem til…

 
Nå er vi inne i de siste dagene vi har igjen i
gamlehuset. Nå har vi kjørt masse søppel på Gjenbruken
og kjørt mye ting vi skal ta vare på, inn i garasjen i nyehuset…
Ja, for det er sånn at vi ikke har så mye lagringsplass her vi er nå.
 
Uken nærmer seg slutten og neste uken er det
deilig vinterferie.
Mamsen har stoooor bursdag,
faktisk 60 år!! 
og da skal vi selvfølgelig feire henne.
Den store feiringen skjer i Tyrkia i sommer,
sammen med hennes kjære som også blir 60 år i år,
hele min deilige familie med mann, alle barna, min bror
og hans barn og jubilantene. Det gleder vi oss til.
 
IMAG0142
 
Vinterferien skal jeg bruke å plassere litt
ting og tang her i nyeheimen….
Det har vært litt for mye lavtrykk i hodet i det siste
og noen fridager er gode til å feie det av banen.
Dessuten skal jeg og Lillegutt reise på
fjellet midt i uken, sammen med
bestejenta og gullungen hennes.
 
JOY!!!

1 kommentar:

  1. Først må jeg si at headeren din er helt nydelig..

    Og så hyggelig med en slik feiring da... Kjekt å samle alle nære og kjære..

    Spennende med nytt hus.. Masse lykke til

    God helg o=)

    Kerstin

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...