torsdag, januar 26, 2012

The days…


Bildet er tatt i Bordeaux på et av de mange og nydelige
torgene som finnes i byen.
 
Dagene flyger så fort avgårde at jeg har knapt nok begynt på uken
før det er helg, føler jeg.
Ikke for det, jeg elsker jo helgen, men man må jo ha tid til å trekke pusten også.
 
I dag har jeg hatt en god jobbedag. I tillegg til å følge opp
elevene mine i praksis så har jeg jobbet for å forberede reisen
tilbake til Bordeaux.
Jeg reiser sammen med to søte elever som skal ut i praksis
på skole der nede og jeg skal være en uke.
Det er kjempespennende og utrolig gøy.
 
Nå skal jeg på trening.
Noen driftige kollegaer har startet en konkurranse
mellom våre to avdelinger og frem til sommeren
konkurrerer vi om å bli den avdelingen som trener mest
og som har de sprekeste lærerne og ansatte.
Camp Sund mot Camp Bildøy…
Camp Sund vinner selvfølgelig.
 
Jeg reiser på fjellet igjen i helgen.
Denne gangen med Lillegutt, en kompis,
mamsen og hennes venninne.
Det blir kos i nesten 3 meter snø…..
--------------------------------------------------------------------------------------------------

La traduction est mon amie Marie:
Je m'excuse si la traduction en français est pauvre,
Je blâme Google Translator

Jours dépliant si rapidement l'écart que j'ai peine début de la semaine
avant qu'il ne soit le week-end, je me sens.
Non pas que j'aime le week-end, mais vous devez avoir le temps de respirer, aussi.
Aujourd'hui, j'ai eu une bonne jobbedag. En plus de donner suite
mes étudiants dans la pratique, j'ai travaillé pour préparer le voyage
retour à Bordeaux.
Je voyage avec deux étudiants mignons qui vont dans la pratique
à l'école là-bas et je vais être une semaine.
Il est très excitant et incroyablement fun.
Maintenant, je suis en formation.
Certains collègues entreprenants ont commencé un concours
entre nos deux départements jusqu'à l'été
nous sommes en concurrence pour devenir le ministère qui a la plupart des trains
et qui a le plus fort des enseignants et du personnel.
Camp Sund à Camp Bildøy  ...
Camp Sund gagner bien sûr.

1 kommentar:

  1. Wow, På fransk faktisk.
    Jeg er imponert ;)
    God tur på fjellet.
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...