onsdag, desember 14, 2011

Stillhet, ro og fredfull

 
Jeg syns bilde er helt fantastisk nydelig.
Selv om det er en ulv på bilde, så syns jeg det
gir utrykk for stillhet, ro og fredfull stemning.
 
Er det noe jeg ønsker meg nå er det nettopp det.
Vi har flyttet, vi sover i det nye huset,
men har fremdeles mye i gamlehuset.
Hele tiden er det noe å gjøre og akkurat nå
føler jeg hjernen min er en blomkål og kroppen min gele
med masse muskelknuter over alt.
 
Samtidig som vi setter huset i stand så er jeg
innimellom ute og kjøper julegaver, pynter litt til jul i
nyehuset og leter etter tingene mine.
Dette været som er her; sterk vind, MYE regn og svært lite dagslys
gjør at jeg kjenner de mørke skyene
beveger seg nærmere og nærmere øyebrynene for så
å lukke seg over øynene mine.
Jeg håper bare juleferien gjør at det letter litt,
at hjernen min føles litt mer som hjerne og at
kroppen går tilbake til seg selv.
 
Heldigvis har jeg gavekort på kroppsmassasje
som jeg fikk fra verdens nydeligste jenter til 40 års dagen
og det har jeg tenkt å bruke når vi er kommet i ro i huset.
 
Håper du har en rolig og fredfull førjulstid
og at du får god tid sammen med de du er glad i.
For det er jo nettopp det JULEN egentlig handler om.
 
(vi har ikke nett før om godt og vel en uke,
så det blir litt sporadiske innlegg herfra)
 
 

1 kommentar:

  1. aaa halooo og jeg som syns jeg stresser....
    Ok jobben maa gjoeres, men saa stor familie som du har blir det naa jul UANSETT hvor perfekt nyhuset er - husk det - OG saa kan du ta vare paa deg selv!!! Klem

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...