fredag, desember 23, 2011

Den deilige freden

 
I dag har det vært juleavslutning på skolen jeg underviser ved
og julelunsj sammen med flotte kollegaer.
De siste gavene er pakket og juletreet er pyntet.
(Ser du den lille mørke ballen som ligger på teppet?
Det er Diesel, katten. Håper han ikke klatrer opp i treet)
 
Mamsen og SA har vært til kvelds i dag og i
morgen skal jeg til verdens beste frisør.
(det er bra jeg har henne, siden jeg har fisørskrekk…..)
 
Barn og barnebarn kommer på julegrøt her
akkurat når klokken er slaget for
“3 nøtter til Askepott” på selveste julaften.
 
NÅ kjenner jeg roen senker seg
mens rødvinen er kommet i glasset og
Michael Bublè synger julen inn fra høytalerne.
 
 
Hvis jeg ikke “ser” deg før;
JEG ØNSKER HVER OG EN AV DERE
EN FREDFULL JUL OG ET
GODT NYTT ÅR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...