torsdag, november 24, 2011

Nespresso – What else??

Det var denne maskinen som stod øverst på ønskelisten


som jeg skrev i dette innlegget.
I dag kjøpte Hulemannen denne maskinen under.


Herlig handel:
Jeg solgte denne maskinen fra finn.no




for 1500,-
Og Hulemannen fikk Nescafe c130 for samme sum på tilbud.
Melkeskummeren får komme litt senere
(den står på ønskelisten til jul)

Men èn ting jeg ikke helt forstår….
Skulle ikke denne mannen følge med???


Jeg har postet dette innlegget på min andre blogg Herr og Fru Hagen,
men noen ganger bare MÅ jeg dele det her også.

1 kommentar:

  1. Heisann, prøvde å svare deg flere ganger, men desverre fikk jeg ikke til å legge igjen kommentarer på minipc i sverige...
    merkelig , for jeg klarte å poste ett innlegg...
    Uansett så håper jeg du hadde en superfin tur til London og fikk shoppet masse fint,
    eneste jeg hadde å tipse om var tkmaxx butikken i high street kensington,
    der kan man shoppe designer varer billig ;)

    Ha en strålende helg, og klem fra meg ;)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...