søndag, november 13, 2011

Hurra for farsdagen i dag!!

 
Gratulerer så mye med farsdagen i dag, mannen min!
Du måtte nok stå opp selv og nesten lage egen frokost,
før Lillegutt ble strengt overtalt av mamsen til å lage
frokosten til papsen sin.
Gaver har du ihvertfall fått, selv om
middagen du fikk ikke akkurat var favorittmaten din
(fisk)
 
DSC04308
 
Du støtter, prater, leker, krangler, utfordrer, trøster, gleder,
hjelper, koser og viser masse kjærlighet.
 
 IMAG0548
 
Jeg og barna er så glad for å ha deg,
vi unner alle barn å ha en paps som deg.
 
LOVE YOU
 
DSC05253

1 kommentar:

  1. heeei du
    Ikke har du bare fin mann, men mange fine unger og du!!!
    Mamma sendte meg en blogg link i dag og dagens innlegg var inmarri morsom, men da jeg tittet litt lenger ned fant jeg DENNE og tenkte paa deg - var ikke denne fin - HELT i din stil!!!http://bonkarakka.blogspot.com/2011/11/koftekjole.html
    Klem fra graa og regntunge spania
    JEG skal proeve aa ta igjen for 2 helger uten at jeg har brydd meg noe om klesvaska...

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...