torsdag, oktober 13, 2011

Gruble-gruble….

 
Jeg forstår ikke helt hva som skjer med bloggen min.
Jeg har i lengre tid ikke fått poste innlegg fra Windows Live Writer.
Det er der jeg har likt best å skrive innlegg og nå i dag fikk
jeg det plutselig til igjen.
 
Kan det ha med at jeg har forandret litt på malen?
Ihvertfall så er det siste som står igjen nå er
å få netblog opp igjen slik at den legger ut innleggene
på FB direkte etter jeg har publisert innelgg.
Vet ikke  helt om jeg får det til
fordi jeg fikk hjelp til å linke den til bloggen min fra
en annen fin bloggedame
 
Så du får ha meg unnskyldt hvis det kommer
litt merkelige innelgg sprettende opp her og der
 
Ha en fin dag, folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...