søndag, oktober 16, 2011

Drømmebad i fremtiden – Kjære Svedberg!!

 
Hey Joe – serien har jeg likt i
flere år nå. 
 
14254
 
Dette til badekaret er fint, men det finnes et annet som jeg ikke
fant bildet av. Det er et som kommer opp fra gulvet
på siden av badekaret i samme stil som
servantbatteriet
 
14791
 
Regndusj er supert, vi har fått fått sånn på badet.
Men dessverre ikke Hey Joe….
 
 28325
 
Denne vaskeservanten er kjempekul. Her i en mørk tresort.
Jeg har også sett den i en eikefarget og den er også fiiin….
 
21625
 
Hvis jeg skulle hatt badekar, og jeg hadde bestemt helt alene,
altså, BARE Fru Hagen, så ville jeg hatt et slikt badekar.
Enkelt og med rene linjer.
Men jeg vil ikke ha badekar, det er det
Herr Hagen som vil ha :-)
 
 
 20201
 
Denne dusjsteameren så vi i en butikk i går.
Den koster litt over 50 000,-
så den er WAY over our budsjett.
Men så VANVITTIG fin altså.
 
Dette innlegget har jeg også lagt ut på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...