lørdag, oktober 29, 2011

Betong eller tre?

 
Jeg syns det er så vanvittig kult med betong
inni huset
image
 
Ny eller gammel betong.
Jeg kunne tenke meg en vegg på kjøkkenet
eller i stuen.

image

piet_hein_Eek_wallp_391315f

En vegg med gammel treverk eller rekved hadde vært
kjempekult på badet, i gangen eller på soverommet.

 wallpaperpietheinee_391316r

Men vet du??
Dette er faktisk tapet!!

Jeg har sett etter slike og sett at prisene er ganske
stive, men jeg tror nesten av jeg blir nødt til å ha noe
av dette i det nye huset.

1 kommentar:

  1. jeg tror jeg hadde valgt mur - jeg tror det uansett ikke er saa "rotete" at du ikke gaar lei saa fort og at det er lettere aa kombinere og dekorere!!
    Ha en flott helg!!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...