fredag, september 16, 2011

Kjempedårlig bilde dette her, men det er kopiert fra nettet.
 
Jeg er ferdig med forloverkjolen jeg har sydd til en
kollega og venninne.
Jeg er superfornøyd og har stor grad av mestringsfølelse.
Jeg har ikke sydd en så vanskelig kjole før, men dette gikk jo bra. 
 
 

Kjolens eier er også kjempefornøyd!!
Med ulike hjerter på den ene siden, den fine damens emblem på den andre siden
og masse rosa tyll ble denne kjolen akkurat det hun ønsket seg.
 
I morgen skal jeg ha 16 stk på middagsbesøk.
Meny og bilde kommer litt senere.
Ellers jobber vi for harde livet for å legge ut huset vårt
til salgs, så det blir kanskje litt dødt her på bloggen fremover.
 
Anyways…… GOD HELG

2 kommentarer:

  1. Synes denser kjempefin ut jeg , og hvis jeg var deg ville jeg tatt det til meg , for jeg vet jo hva jeg snakker om ;) Flinkis !..
    Lykke til med hussalg.
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. TUUUUSEN takk for skryt. Ja, jeg tar det helt til meg når det kommer fra en sydame :-)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...