søndag, september 18, 2011

Dekket til festbord med verdens beste familie


 

Dekket til 40 års lag med voksne og store barn i familien
Jeg serverte 4 retters middag, vin og morro 


Forrett:
Soppstuing på toast med gressløk- og tyttebærdryss
Hovedrett:
Surstek av hjort og reinsdyr
(skutt av verdens beste jeger og bonde Håvar Ottem (cowboybrudgommen)),
glaserte gulrøtter,
sennepskremet rosenkål,
oljemarinerte amadinepoteter
og rødvinssaus.
Mellomrett:
Castellokuler rullet i pistasjnøtter,
en liten bit av brie med marmelade
og blå druer.
Dessert:
Creme Bûlet-is
Bringebær is med iblandet ostekake
Cognackake og kaffe
 


Storesøster med søte, snille lillesøster


Fin, stor og snakkesalig familie i herlig samvær som varte
til langt ut i morgen timene.
Vi spiste,
holdt taler,
drakk,
pratet,
diskuterte og danset.
 
Tusen takk til alle dere som
gjorde min 40 års feiring helt toppers.
Kan ikke huske sist jeg lo så mye og så lenge.
 
Og for de av dere som ikke ble invitert denne gang,
og som ønsker å dele feiringen av dagen med meg……
slapp av, det kommer en invitasjon når det nærmer
seg april neste år ;-)
 

2 kommentarer:

  1. Jeg har nå "kjent" deg i en stund - MEN den 40 åringen på bildet - er flottere enn jeg har sett før - godt å vite at en kan bli flottere som 40 åring enn som en 39 åring;-) Stor klem fra meg!!!!

    SvarSlett
  2. TUSEN takk for det :-)
    You made my day

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...