fredag, august 05, 2011

Tigerstaden


Vi har tatt turen til hovedstaden. Hulemannen får være med laget sitt på de siste kampene (de kom helt til semifinale i B-sluttspillet), sekstenåringen får treffe veninnene som er med på cupen, lillegutt får ferietur og Tusenfryd og jeg får treffe gode super venner.

Vi skal også treffe flere venner her, vise vår respekt ved Domkirken og ikke minst drikke GOD KAFFE!!!!

Jeg har bare ferie en uke til og jeg kjenner panikken lugger litt mens jeg samtidig gleder meg til jobb. Litt ulike følelser altså....

Vi koser oss her i byen vi egentlig vil bo og det håper jeg du også gjør.

1 kommentar:

  1. Heisann ;)
    Håper oslo var bra og at den siste helgen før jobb igjen blir laaaaaaaaaaang og deilig.
    og helst solfyllt.
    Ha en fin fredag.
    Linn

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...