onsdag, juli 13, 2011

En herlig dag.

 
Litt dårlig bildekvalitet her
Mamsen tok bildet etter jeg og Lillegutt har vært hos frisøren
Alt det lange håret er vekk-vekk
 
DSC04033 DSC04038 DSC04040
 
Litt vanskelig å ta bilde av seg selv da,
men here it is…..
Er kjempefornøyd, selv om det er uvant.
Lenge siden jeg har hatt kort hår nå.
 
Ellers skjer det mye i heimen disse dager
Jeg maler (hvitt)
vi har kjøpt MDF plater som ser ut som panel
som skal opp på kjøkkenet.
 
MEN, det beste av alt:
NYTT KJØLESKAP!!!
Med alle barna boende + meg og Hulemannen
var det lille kjøleskapet utrolig irriterende fullt hele tiden.
 
DSC04023 
SE HER!!
7 hyller
Det hele er helt fantastisk,
nå har vi goood plass…
 
Forresten så valgte jeg brille nr 2.

1 kommentar:

  1. God Morgen .
    SUPERFIN PÅ HÅRET !!!
    Ha en strålende helg.

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...