mandag, juni 20, 2011

Sommer og ferie???

 
Siste innspurt før avspassering og ferie.
Både konsert og Voss cup er
unnagjort uten at jeg har fått
tid til å skrive om det her på bloggen.
 
Satser på at tiden kommer når
jeg er hjemme hver dag i sommer.
Planene mine er store for sommeren.
De også skal jeg skrive om når jeg får litt bedre tid.
 
Bilde er tatt fra altandøren vår, uten noen
form for redigering, særlig zoom eller beskjæring.
Bildet er tatt tidligere i år,
du ser snøen på fjellene.
Syns egentlig ikke det er store forskjellen
i temperaturen her nå.
HÅPER at det blir litt varmere etterhvert.

1 kommentar:

  1. hei du - har faat streng beskjed av mamman min om aa ta vekk det negative innlegget - skriv til meg du, sier hun;-) Men tusen takk for komentaren!! Jeg kommer meg ikke opp om dagen - har ikke krefter eller tid liksom - til aa komme meg helt opp til overflata og puste ordentlig MEN det ordner seg med aa komme hjem til Norge, a mor og han far tenker jeg - og litt kjoligere vaer!! Oensker deg en riktig riktig flott sommer - jeg skal jobbe mindre og nyte det - angrer sikkert i september, men det faar gaa - den tid den sorg;-) Klem

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...