tirsdag, juni 28, 2011

Noe alle bør gjøre

 
Det er mange ting jeg syns er vanskelig når jeg
nå nærmer meg 40 år med stormskritt.
Jeg merker små forandringer som
jeg tidligere ikke har brydd meg om.
Små rynker på steder som det ikke har vært før.
Løsere hud på steder jeg ikke var forberedt på.
 
Grå hår bryr jeg meg ikke om.
Men løsere hud på halsen eller mindre underhudsfett og
rynker rundt munnen…. æsjæsjæsj….
 
I tillegg har jeg fått på en del
ekstra uønskete kilo det siste året…
Totalt sett så tærer det på selvbildet.
 
MEN, vet du hva??
Jeg er FAEN så fin asså!!!
IKKE bare er jeg FIN, men jeg er faktisk
HELT VANVITTIG FLOTT OG DEILIG!!
 
I helgen var jeg på fotoshoot sammen med
disse to flotte jentene på bildet,
mine venninner i en lang mannsalder.
Som en hyllest til hverandres 40 års dag,
vårt årevise tette vennskap
har vi fått styling, makeup
og tatt masse bilder
sammen og hver for oss,
med klær og uten så mye klær……..
 
En skikkelig
fantastisk
utrolig
BOOST
for
selvtilliten
!!!!
 
Her kan du se link
til fotografen vi var hos.

1 kommentar:

  1. 40 flott og freidig!! Heia heia heia, liker innlegget ditt :))
    Klem og god sommer!
    Hilde Iren

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...