torsdag, juni 23, 2011

It`s time to R E L A X....

 
YESS!!!
Nå er det sommerferie….
Eller jeg får vel presissere at det først er
avspassering og så ferie
(for de som liker å kverulere over lærerferien)…
 
En lærers hverdag før skoleslutt er vanvittig travel.
Vi har alltid avgangsklasser som skal ha
alle karakterer, grundige vurderinger,
eksamen, avslutninger og annet diverse.
I tillegg har jeg ansvar for skolens
kantine, og årets avslutning for den.
 
NÅ er det ihvertfall fridager og
bloggen må oppdateres.
Derfor blir dette som en tvist-pose:
litt av ulik smak…..
 
Det aller første jeg må gjøre er å skryte.
Se på bildene under;
jeg fikk nydelige gaver fra mine
vidunderlige elever til avslutningen i år.
Dette er elever med guts, omsorg og
stor fremtid.
 
blogg1 
 
Elevene mine har laget bildekollage med
klassenavnet og mitt navn i hjertet i midten.
Øverst er bildet av meg (som de har snappet fra FB)
og nederst bildet av dem som de har fått
norsklæreren med på å ordne (hihi han skal få høre)
Jeg fikk album med hilsen fra hver og en, og
en nydelig hagerose med akkurat 11 roser.
Lurer på om det var beregnet eller tilfeldig??
Gullungene som jeg kommer til å savne.
 
Av meg fikk hver elev et kort med et ordtak
eller noen kloke ord som jeg syns passer akkurat til
den eleven og noen personlige ord fra meg.
Sukk, snufs, sipp-sipp……
 
MEN, tankene er som vinden,
de kan ta meg både hit og dit.
Nå tenker jeg på konserten jeg var på i
forrige uke, i Oslo.
Den fikk terningkast 4 og 5
(jeg er mest enig med 5)
Nemlig BON JOVI.
Herregud, det skal fremdeles så lite til
før vi er helt på knærne forelska i
JON Bon Jovi…..
Fremdeles har han en fantasisk stemme,
nydelig smil og et skikkelig grep om
publikum.
Richie Sambora og resten av gjengen har fremdeles “IT”
langt ut i fingerspissene…..
(selv om Richie, him selv, vistnok akkurat er kommet
ut fra avrusning…)
 
Se her:
 
Ikke veldig bra lyd, en litt ivrig fotograf slik at filmingen
går litt hit og dit,
BUT YOU GET MY DRIFT!!
(gi meg en lyd om du ikke kan se filmen)
 
Vi har også avsluttet halve fotball sesongen med
Voss cup.
Vi hadde en helg med kjempekoselig samvær
og fotballkamper.
Det finnes ulike fotballforeldre og nå har
vi jammen fått ulike typer på vårt lag.
Etter laget vårt fikk en del nye
spillere har vi hatt opplevelser
som vi ikke har hatt før.
Interessant…. er mitt nøytrale ord på det….
 
DSC03808
 
I dag er det ST. HANS og de aller fleste er vel ute og ser på bål og griller.
Jeg er helt ALENE i huset……
Hildrande du…
Hulemannen og Lillegutt har reist på enda en
fotball cup mens mor skal være hjemme.
 
DSC03855
Passer bedre på festival, syns du ikke??
 
Denne helgen skal jeg gjøre noe kjempe
gøy og spennende med venninnene mine.
Derfor skal jeg nå gå å ta litt sol
(for sommersolen på himmelen er ikke her)
 
Kanskje du får se og høre om det ved
en senere anledning…..
 
Håper du koser deg på
St. Hans feiring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...