tirsdag, juni 07, 2011

Forventninger til helg

 
 
Det er ikke noe hemmelighet at jeg er fan av Adele,
både som artist og for stilen hun har.
Jeg er glad i de glade -60 åra.
 
Til helgen skal jeg på fest 2 dager på rad
(hjelp, det blir tøft med en 2 dagers for min snart 40 årige kropp!!)
Freddan er det årets sommerfest med jobben.
Jeg har sydd en kjole til den kvelden og
da blir det litt romantisk sommersminke med blomst i håret. 
 
Lørdag er det min gode venninne Kjersti som skal feire 40 års dagen sin
(sånn ca 1/2 år for sent.
Men vi fokuserer på at vi får ihvertfall en fest og at det er bedre sent enn aldri).
 
Og jeg kan bare fortelle dere: om man er 20 eller 40 år;
Det er som Lars Vaular synger: Det eneste jeg vil er å ha det FETT
 
Og da må det skikkelig sexy sminke og antrekk til.
Sminken jeg tenker jeg skal prøve meg på, kan du se over her.
Antrekket får du kanskje se i løpet av helgen.
 
Ha en fin uke

1 kommentar:

  1. Heisann og Tusen takk for lykkeønskingen ;)
    Tror det hjalp ;)
    ha en strålende dag.
    Klem Linn

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...