fredag, juni 24, 2011

Always remember…

 
I morgen skal jeg være sammen med
2 gulljenter.
Vi skal til byen og spise lunsj.
Uten mat og drikke, duger helten ikke…
Så derfor skal vi selvfølgelig drikke også…..
 
Vi har en avtale kl 17 som blir kjempespennende.
Da er det viktig å tenke på ordtaket som står over her.
Nemlig at jeg er modig, sterk, smart og vakker.
 
Uten mat og drikke duger helten ikke… fremdeles…..
Så vi skal vel ha litt drikke her også ;-)
 
Litt senere på kvelden må vi vel ha noe
mat igjen, tenker jeg……
Ja og vi er jo helter, så litt drikke bør vi selvfølgelig passe på å få….
 
God helg, folkens…
Jeg nyter tiden alene i et ryddig hus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...