onsdag, mai 11, 2011

Ny reise - h e l v e t e s utfordring....

 
Denne helgen gjør Hellig Lykke noe hun absolutt ikke kan.
Jeg skal nemlig være med å løpe
i bedriftsklassen.
 
Jeg skulle ønske jeg kommer til å se ut som denne damen
når jeg løper av gårde.
Jeg er redd jeg kommer til å se mer ut som dette:
 
sliten_jogger_1232405115
 
Løping og trening skal jo være godt for helsen
men jeg fant denne siden på nett, så er det ihvertfall
en ting det ikke er så bra for, derfor: husk støtte og godt oppheng!!!
Jaaa, og selvfølgelig KLÆR (det har ihvertfall jeg tenkt til)
 
roskildeXpupper_280 '
 
 
Trøsten er at jeg får være i Oslo
i 4 dager, være sammen med gode venninner,
nyte byen som jeg elsker og være sammen
med gode kollegaer på tur.
Reiser i morgen formiddag, så
 
GOD HELG!!!

1 kommentar:

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...