søndag, mai 22, 2011

Jeg drømmer om sol og varme….

 
Sånn som dette er det jeg drømmer om.
Jeg skulle ønske at askeskyen kom da jeg var i Bordeaux slik at
jeg ikke trengte å komme hjem til dette høstværet om våren.
I stedet for varmt og fint vær, så har vi hatt regn, regn og atter regn.
Vi har tilbragt helgen i våre gode venners campignvogn.
Så mens Hulemannen har bygget spikertelt for dem, har
jeg sittet inne i vognen og arbeidet.
 
IMAG0305 IMAG0306
 
Jeg har drømt om en slik en:
IMAG0271
 
Caffe Mocca, helst kjøpt på Kaffecompagniet i Oslo.
Hvorfor finnes hverken de eller Starbucks her på Vestlandet?
Og hvorfor lager de så utrolig mye bedre og tykkere melkeskum
på de plassene enn her i Bergen??
(men jeg må også berømme de i Bergen som bruker små moccasjokoladebiter til
mocca….. det er skikkelig mocca det)
 
Min gode, kjæreste, besteste venninne
kom til campingvognen også.
OG vi storkosteoss med MASSE rødvin
til langt ut i de små morgentimer.
Vi har ledd helt hyserisk og vi
har bekreftet hverandre.
 
De 3 Musketeer
står stødig sammen
Så lenge vi har hverandre
vil verden alltid bestå.
 
Vi er Bermudatriangelet.
Ikke usynlig,
men synlig for alle og enhver.
Ikke mystisk,
men hverdagslig fylt med
glede og kjærlighet for hverandre
 
Audi-kræsj
 
Jeg er så heldig å ha mange gode, lojale venninner
som jeg er så vanvittig glad i.
Disse to er de “gamleste”.
I år skal vi feire 40 års dagene våre
og det skal bli så gøøøøyyy…..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...