fredag, mai 27, 2011

God helg og ny blogg

 
Her er enda et deilig bilde av Bordeaux.
Været her for tiden er så grusomt dårlig med regn og vind,
skulle tro det var skikkelig høst.
Selv om solen akkurat nå titter frem fra skyene,
så har værmeldingen lovet regn seinere.
 
Da trenger man å drømme seg bort til varmere steder
og jeg må si at denne byen virkelig sitter fast.
Gleder meg til neste år når vi skal ned igjen.
 
Jeg kom over en flott blogg i morgentimene i dag.
Bloggdamen skal være på God morgen Norge kl 09.10
sammen med Wencke.
Jeg er ikke en typisk cupcake dame,
men jeg liker å bake og å lage nye og utfordrende
kaker til bursdagsbesøker med familien.
Da jeg var i Oslo for 2 helger siden
kjøpte jeg ny sprøyteposer og tupper
så nå kan jeg prøve selv.
 
Bloggen heter
 
Klikk på linken over eller bildet
for å komme til bloggen.
 
passion 4 baking
 
Vi skal ha besøk at en søt, god og
veslevoksen gutt på overnatting i dag.
Lillegutt er hans store helt
så det gleder vi oss masse til .
 
GOD HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...