lørdag, april 16, 2011

Mine hjertebarn..

 
Tusen takk, guttene våre, for den tiden vi har hatt med dere.
Dere smeltet hjertene våre med èn gang vi så dere.
 
IMAG0186
 
Nå skal dere flytte til spennende steder.
Charm Lui (fremst her) skal flytte til en bondegår og få seg en
ny lillebror. Der skal han få løpe på eiendommen, gå turer i fjellet,
sammen med sin nye eier som liker og fiske, og den lille lillebroren sin.
 
IMAG0188
Emi (bakerst) skal flytte til en jeger. Emi skal gå på kurs og lære seg å
utvikle og ta vare jaktinstinktene sine. Så skal han få gå på jakt etter
ryper og hjort.
 
DSC00069 DSC00495 DSC00503 DSC01534
 
Vi har fått allergi i familien som vi må ta hensyn til og
derfor må god-guttene våre flytte.
Jeg føler jeg har tatt et godt valg
ved å bare annonsere via Norsk Gordonsetterklubb.
På den måten fikk vi bare interesserte som virkelig
vet hva det vil si å ta i mot denne type hunder.
 
DSC02498
 
Men, åååå, hvor hjertet mitt blør.
Vi er blitt så glad i guttene
det blir nesten som å miste
noen av barna sine.
 
I kveld har jeg brukt tiden på å
gjøre guttene fine til flytting.
Klippet og greiet håret, kuttet neglene,
vasket ører og øyne.
Nå gjelder det bare å finne
alle papirene som skal være med.

3 kommentarer:

  1. Ikke morro å måtte kvitte seg med dyr. Selv måtte jeg også omplassere en hund som ble gårdsgutt på en gård i sverige. De som overtok han hadde tidligere broren, som dessverre ble syk og måtte avlives.Var uansett litt lettere når en visste at han hadde det som plommen i egget! :O) ,men ikke mye kjekt når det sto på.

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  2. Å så kjedelig da. Men man kan ikke gjøre noe særlig annet når man blir angrepet av alllergi. Skjønner at det er hardt for dere å måtte gi de bort. De for det heldigvis veldig godt hos de nye eierne.
    God påske til deg

    SvarSlett
  3. Utrolig trist, vet hvor glad man blir i dyrene sine. Blir jo nesten som barn som du sier.
    Men flott måte du ga dem nye hjem på når engang situasjonen er som den er, så de er sikret like gode og trygge hjem som det de hadde hos dere :)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...