onsdag, mars 23, 2011

Snåle filmer

 
Jeg elsker snåle filmer.
Filmer som hopper mellom flere historier og
gjerne flere tidsepoker.
Flere av filmene jeg elsker er filmer som
andre ikke forstår seg på.
 
Bilde oppe er fra en film som heter FRANKLYN
Jeg så den i går, og den er veldig mørk, depressiv
og veldig vanskelig å forstå.
Men helt fantastisk fasinerende.
Det var faktisk litt skummelt å gå på
tur i skogen i mørke i dag.
 
I dag kom jeg til en film helt tilfeldig
 
pathology
 
Du vet, du sitter og zapper og føler du sitter der
som et tankeløst individ…. zapp-zapp-zapp..
 
Så….. enten stopper du bare fordi du gir opp, og så
helt tilfeldigvis så er det en film der, som
faktisk er interessant.
 
Eller….. du zapper og så plutselig så ser du
noe som du bare vet er bra. …
 
Slik så jeg PATHOLOGY.
Det var faktisk ganske heftig sex som gjorde at jeg stoppet opp…
 
Og så så jeg en spennende, fasinerende og motbydelig film.
 
Liker du sære filmer?
Da bør du se disse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...