søndag, februar 06, 2011

Om å lese bøker 2

 
Jeg har tidligere skrevet om Mo Hayder som du
 
Jeg er kjempe tilhenger av forfatteren og bøkene hennes.
Nå er det slik at oversettelser og utgivelser i pocketbok-format
skjer i en så laaaaangsom prosess her i Norge, at jeg går
nesten ut av mitt gode skinn.
Jeg er IKKE en tålmodig sjel…
 
Derfor har jeg lest bøkene hennes på engelsk.
 
Jeg trodde det ville være kjempevanskelig, og at det
ville ta laaaaang tid.
 
Men i ferien har jeg lest
 SKIN.
FANTASTIC!!!
 
Nå har jeg kjøpt den siste boken
i triologien med DI Jack Caffery og
politidykker Flea Marley
 
Mo-Hayder-Gone
 
Har akkurat begynt på den og gleder meg til fortsettelsen….

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...