fredag, februar 11, 2011

Fra vossajakke til pyntekjole

Det siste arbeidet mitt. Jeg har sydd en kjole til en god arbeidskollega. Hun hadde
en vossajakke etter bestefaren sin som hun ønsket å bruke.

Sybilder4

Jeg har brukt ullstoff/ullfilt/ullbouche (jeg kan ikke helt forskjellen ennå) og jeg hadde så mye
stoff og strikkematerialet og ta av at jeg kunne sy en kjole til datteren hennes på 2 år også.

Sybilder5

Jeg er veldig fornøyd med dette arbeidet. Det var en del arbeid med den store kjolen,
spesielt å få halsen til slik jeg ønsket.
Det lille kjolen gikk unna på 2 timer….

Vanligvis ville jeg ikke vist kjolen før eieren har fått den i hende, men
hun har både sett og prøvd kjolen så denne gangen er det greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...