søndag, februar 20, 2011

En ukes innlegg...

 
Første uken tilbake på jobb etter ferie og sykdom.
Da har det altså blitt lite tid til blogging.
Inspirasjon mangler det ikke på.
 
Forrige søndag kunne jeg f eks brukt dette bildet:
 
HTC Desire HD
 
Kosegutten gav mor en pc-plate med vifte og
laget frokost på sengen til både mor og far.
 
Jeg kunne også valgt å lagt ut dette bilde her:
 
 
HTC Desire HD1
 
Jeg kunne tastet noen ord om den nydelige nevøen vår
som er bare 3 uker gammel, og som jeg har sydd en fleece dress til.
 
Etter onsdag og torsdag kunne jeg lagt ut dette
harmoniske bilde av spa`et på Vestli resort, Geilo.
 
HTC Desire HD2
 
Her var jeg sammen med elever der vi koste oss på ski og i spa.
 
Jeg kunne også lagt ut noen fine bilder av
de nydelige hundene våre.
 
HTC Desire HD3
 
Det blir mange bilder på turer når lyset er så vakkert.
 
Til slutt så ville nok dagens innlegg være en
hyllest til vinteren og dens variable og utrolig kjekke
aktiviteter.
Mor og Lillegutt har vært på slalom i dag
”slalom, baby, slalom” – SID –> Istid.
 
 

1 kommentar:

  1. Hei
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Ullkjolen er i ullfilt, og navnet er filtet på med vanlig kardet ull. Det går fint å bruke ullgarn også. Teknikken er nålefilting. Du bruker nåler som er taggete og stikker rett og slett ulla på plass - det toves/filtes sammen. Må nesten prøves, for det høres underlig ut sånn skriftlig. Kan anbefales - det er kjempegøy :-) Har f.eks dekorert mange strikka og tova sitteunderlag. Og forskjellig anna;
    http://nestenperfektblogg.blogspot.com/search/label/n%C3%A5lefilting

    Lykke til!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...