lørdag, januar 08, 2011

Lissie - Everywhere I Go

 
Det er ikke lenge siden jeg hadde ferie
og selv om det er fantastisk å være sammen med
mine spesielle og nydelige elever og
mine utrolige kollegaer,
er den første uken etter jul, ganske tøff.
Den andre uken,  også egentlig for da skal karakterer og
fravær settes.....
 
Det jeg syns er tøffest, er faktisk å
komme meg i seng om kvelden og komme
meg opp om morgenen.
Jeg er et skikkelig B-menneske
og jeg ELSKER sengen min.
(Jeg fikk varmeteppe i julegave av Hulemannen,
jippi, sier jeg og kryper nedover i sengen. Så i stedet for at
Hulemannen ligger alene fra knærne og ned (han er 188 og jeg 162)
så ligger han helt alene fra brystet (eller var det magen?) og opp)
 
Uansett, folkens
Her har jeg lagt ved en av mine
favorittsanger for tiden.
Lissie.
Syns ikke videoen var helt utenom det
vanlige, og hun er ikke flink til
å synge playback......
Men Shit i det.
 
LYTT TIL MUSIKKEN!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...