søndag, januar 16, 2011

Gleder oss....

 
Om 12 dager
9 arbeidsdager
reiser vi til dette stedet
 
Gallery_Hotel_7067_I_0195833
 
Blue Village Exotic Aquamarine
Hurghada, Egypt.
 
Gallery_Hotel_7067_I_0208193
 
Vi gleder oss
Hulemannen, Lillegutt, Femtisjenta og jeg.
De eldste jentene, tenåringsjentene (som snart ikke
er tenåringer lenger) er
skrekkelig sure fordi de
ikke får være med. Men er man flyttet ut så er man flyttet ut.
 
Selv om jeg nettopp har hatt juleferie og elsker sne, kulde og vinter
så trenger jeg mer ferie, sol, varme og masse D-vitaminer.
 
Noen som har vært der før?
Kom gjerne med erfaringer, råd og tips….
 
Ellers ønsker jeg
alle en riktig fin uke.
 
(Bildene er lånt fra Star Tour sine sider)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig komentar i min blogg.
    Jeg har vært i Hurgada og de kan glede deg masse.
    Rødehavet er fantastisk å svømme i og jeg håper dere får mange gode solskinnsdager. Væår litt obs på at det kan bli kaldt om kvelden der nede på denne tiden. Ta i alle fall med en god og varm jakke.
    Ellers må du PRUTE PRUTE PRUTE,...De er gale der nede og de overpriser alt. Derfor begynner du å prute på minst halve prisen.
    Lykke til og ha en fantastisk tur. Det er et hærlig land du skal besøke.
    Klemz fra Sissel.

    SvarSlett
  2. heldig griser - nyt det!!!! Jeg står litt i vent på broren min, skulle så gjerne hatt de med på tur - hvis ikke får vi reise alene!!

    SvarSlett
  3. Ah, det så helt herlig ut! Kooos deg masse! :)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...