lørdag, januar 15, 2011

En kveld som tas til helt nye topper

 
Dette er Dita von Teese.
Hun er en meget vakker, sexy og elegant kvinne.
Hun er veldig klassisk i hårfrisyrer og sminke,
og samtidig så bruker hun ofte
utfordrende kjoler/outfits.
 
Det er ofte slik jeg liker å kle meg når jeg
skal på fest: enten utfordrende sminke og hår
og klassisk outfit
eller
klassisk sminke og utfordrende klær.
Dette bilde var inspirasjon..
 
I helgen har vi hatt personalfest. Jeg har vært i festkomiteen.
Det må være verdens beste festkomite ever!!!
Vi har hatt fantastisk god kjemi og samarbeid og
derfor ble festen også utrolig vellykket.
 
Du vet når du har opplevd noe som
sitter som en god, god følelse i kroppen,
gjerne i days and days after.
Ikke bare kommer det fra
en tilfredsstillende mestringsfølelse av at du
har lykkes i noe og fått masse imponerte tilbakemeldinger,
men også fra det å være sammen med andre i dette.
Den kommer fra timesvis med god, deilig
sosial omgang.
 
Masse prat
Mye dansing
Hysterisk latter
(ja faktisk på grensen til galskap hihi)
 
Resultatet er en virkelig
Hellig Lykke
inni min kropp
som gjør at jeg smiler,
ler for meg selv,
forteller små episoder til
Hulemannen,
der han nesten ikke forstår hva jeg sier
fordi jeg ler sånn….
 
Akkurat:
Hellig Lykke
 
Bilde var inspirasjon til hår og klær
på denne festen.
Har ikke noe bra bilde av meg selv,
men kanskje, kanskje
kommer det senere.

1 kommentar:

  1. ja, Hun er jo bare supernice.
    utrolig flott sminke og stil.
    tenker meg at du var fab.
    klem

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...