onsdag, desember 01, 2010

Velkommen til julen

 
VELKOMMEN JULEN
VELKOMMEN JULETIDEN
 
Jeg er spesielt glad i desember
I år kom den raskt og i full fart.
Men julekalender til Lillegutt har jeg ordnet
 
DSC00949 - Kopi     
 
Til og med vovsene våre har fått en liten desembergave.
Hulemannen kom over noe som de likte kjempegodt:
 
DSC00948 - Kopi
 
HUNDEØL
 
Hulemannen som elsker øl, må jo ha hunder som også elsker øl.
DSC00947 - Kopi
 
   DSC00951 - Kopi   DSC00950
 
Ellers har jeg startet på en ny kjole.
Den er til en kollega.
Stoffet er slikt.
 
DSC00968
 
DSC00969
 
(Egentlig er den ferdig, men jeg kan jo ikke
vise den her før eieren har sett den)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...