onsdag, desember 29, 2010

Romjulsdrøm

 
Den beste gaven jeg har fått i julen
er denne symaskinen som jeg
kjøpte meg i går.
Det er en Brother N50
Jeg har sett på mange forskjellige og vurdert
frem og tilbake, men denne maskinen har
snakket til meg helt siden jeg så søsteren
som er litt mindre og har litt færre sømmer å velge mellom.
 
brother_nv50_stitch
 
Nå har jeg jo fått masse flott stoff
og noen nye gøye mønster å prøve på.
Da er det spennende å ha to nye maskiner som er
supergode.
 
MEN
det blir ikke så mye sying med det første.
Romjulen går med til
en syk gutt
et hus som sårt trenger rydding og vasking,
et bad som må jobbes på
og hele kontoret og syrommet mitt
som skal flyttes opp.
Jeg skal få skap og hyller til alle stoffene,
bokser og esker til små duppedingser.
Jeg skal ha et bord til kontorpult, et bord til
sy maskiner og et bord til klippebord.
 
JUBEL OG LYKKE

1 kommentar:

  1. Heldige deg !!! Jeg savner bokstaver på min Singer...alt det gøye man kan skrive på klær og annet man lager :0)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...