torsdag, desember 30, 2010

Look at my pride!!

 
Kanskje det ikke heter det på engelsk.
Men på norsk heter det:
Se på stolthetene mine.
Nå har jeg ordnet den ene
storejentas rom om til syrom/gjesterom.
 
Her skal jeg kose meg med
å sy nye og spennende plagg.
 
Se så gøye sømmer jeg og Lillegutt har prøvd ut
på den nye Brotheren min
 
DSC01342 
 
DSC01345 
 
Bare knapper, ingen pedal (joda, har det også)
Alt kan styres med knappene her. :-)
JOHOOO!!!
 
DSC01352
 
Kanskje Lillegutt blir en flink syerske når han blir stor?

6 kommentarer:

  1. så fint!!!!

    ønsker deg og dine et flott nytt år!!!

    klem fra tara & mikael;)

    SvarSlett
  2. 。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
    ☆ GODT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
    。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

    SvarSlett
  3. Den symaskinen kan kanskje jeg også håndtere?!? Utrolig mye fint man kan lage med den. Godt nyttår!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår :0) Gratulerer med ny maskin og nytt syrom. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt maskinen ? Kunne tenkt meg en sånn en :0)

    SvarSlett
  5. Heisann ;)
    Så er den aller første dagen her.
    og sol og greier.
    hvilken lykke,
    for mitt vedkommende kan godt alt snøen forsvinne nå, jeg er mer enn villig til å kjøre til Hamlagrø når jeg trenger den til skiturer...
    Så kjekt at lillegutt også synes symaskin er en bra ting.
    Håper og tror at du får mange fine plagg ut av ditt nyinnredete syrom.
    , Bare ikke gjør som meg og fyll det med alt mulig annet innimellom;)
    Da er det nemlig ganske vanskelig å få plass til å jobbe der ;)

    Tusen takk for flotte inspirasjonsbilder og fine innlegg på bloggen din i året som har gått.
    Håper du har hatt en vidunderlig jul og at det nye året bringer deg bare Perfekte dager.
    Stor klem Linn

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...