mandag, desember 06, 2010

Juleblogg

 
Jeg har laget ny header.
Det har dere kanskje lagt merke til.
Bildene har jeg tatt er i huset vårt.
Inngangsdøren og -partiet her er en av de delene
jeg er mest fornøyd med i hele huset.
Den roper liksom VELKOMMEN INN
 
Ellers var jeg tidlig ute på Ikea og sikret meg 3 store papir – julestjerner
(til Hulemannens store fortvilelse)
Og så har jeg et søtt lite bilde av
juletreet og den fine nissefaren som står i gangen vår.
 
Kan dere se den trehjul-sykkelen som står i bakgrunnen nede til høyre?
Den har jeg syklet på da jeg var en søt, storøyd liten jente.
På hytten til mormor og morfar suste jeg rundt på den.
Egentlig var det min tante sin, hun fikk den da hun var liten.
Men nå når huset til mormor og morfar ble solgt,
gav hun den til meg.
VERDENS SNILLESTE TANTE!!!
 
Nå hører jeg spikerpistolen gå sin gang i 2 etasje,
malerkosten roooper på meg.
Lillegutt har tatt med seg skøyter og
er gått med en kompis.
Først fakkeltog og gratis kakao,
så skøyter.
 
Jeg ELSKER vinter
og julen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...